Nieuws & updates

augustus 14, 2020
Een recruitmentsite testen. Hoe doe je dat?

Een recruitment website biedt tegenwoordig zoveel functionaliteiten dat het testen van de website erg belangrijk is.

Read More
augustus 13, 2020
Data binnen Google Analytics

Google Analytics bied je inzage in een veelheid van data, waarmee je inzicht krijgt in jouw websiteverkeer en marketingeffectiviteit.

Read More
augustus 12, 2020
Big data; kenmerken en vooral de risico's

Wat is big data precies? Data komt in allerlei vormen, zoals tekst, getallen of video. Big data speelt een steeds grotere rol.

Read More
augustus 11, 2020
Floyd & Hamilton gaat avontuur aan met Studelta

Met de kersverse website geeft Studelta een nieuwe impuls aan haar merkverhaal, waarbij een sterkere focus ligt op haar twee doelgroepen.

Read More
augustus 10, 2020
Welke social media kanalen zet je in voor recruitment?

Wij lichten 5 social media toe die momenteel het meeste worden ingezet voor recruitment.

Read More
augustus 9, 2020
Waarom is de Google Pagespeed Score onbelangrijk voor jouw recruitmentsite?

De websitesnelheid is een enorm belangrijke variabele voor SEO en gebruikersgemak in jouw recruitmentsite.

Read More
augustus 8, 2020
Hunkemöller kiest F&H om recruitmentplatform te bouwen

Het nieuwe platform wordt in eerste instantie gelanceerd in 13 landen en in 9 talen.

Read More
augustus 7, 2020
4 redenen waarom recruitment steeds meer marketing wordt

Door alle online ontwikkelingen en mogelijkheden wordt recruitment steeds meer een marketingvak.

Read More

Ons Laatste werk

NS

De Nederlandse Spoorwegen staan al jaren bekend om hun goede employer branding en hun uitgekiende recruitmentstrategie. Ook hun recruitmentwebsite werd al veel geprezen, maar toch zijn ze niet stil blijven zitten. Er is weer een nieuw én sterk verbeterd recruitmentplatform ontwikkeld.

BEKIJK DE CASE
Achmea

Alles op de recruitmentsite, maar ook in de verhalen en cases, draait om inspiratie en conversie. Het slimme CMS Content Composer zorgt ervoor dat de verschillende landingspagina’s (vacaturedetailpagina, vakgebieden en onze verhalen) leiden tot logische candidate journeys en soepele conversies.

Bekijk de case
Hunkemöller

Alles op de global recruitmentsite, maar ook op de 13 landen websites, draait om verleiding, inspiratie en conversie. Drie belangrijke optimalisaties dragen continu bij aan de candidate experience.

Bekijk de case
BEKIJK MEER PROJECTEN

Ook geïnteresseerd in een super-toffe-vette Recruitment Website? Neem contact op met Ramses.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram