Nieuwe Werken bij NS gaat live!

NS heeft een nieuwe recruitmentsite. Een platform wat al heel goed was, heeft nu nog meer inspiratie, gevoel en beleving door toevoeging van een groot aantal candidate journeys, veel dynamische content en mooie, nieuwe features. Ook de interne website van NS ging gelijktijdig live. Een hele prettige en inspirerende samenwerking tussen team NS en
Floyd & Hamilton met een machtig resultaat. Waarom deze website beter is dan de vorige, hoe de site is ontwikkeld en hoe de samenwerkings is verlopen, daarover vertellen Adham Laamraoui (NS) en Karlien (F&H) tijdens de aankomende editie van Digitaal Werven, 26 oktober in Utrecht!

Ons Laatste werk

Aviko

Alles op de global recruitmentsite, maar ook op de 7 landen websites, draait om inspiratie en conversie. Het slimme CMS Content Composer zorgt ervoor dat de verschillende landingspagina’s (vacaturedetailpagina, vakgebieden en onze verhalen) leiden tot logische candidate journeys en soepele conversies.

Bekijk de case
NS

De Nederlandse Spoorwegen staan al jaren bekend om hun goede employer branding en hun uitgekiende recruitmentstrategie. Ook hun recruitmentwebsite werd al veel geprezen, maar toch zijn ze niet stil blijven zitten. Er is weer een nieuw én sterk verbeterd recruitmentplatform ontwikkeld.

BEKIJK DE CASE
UMC Utrecht

Een website die naadloos aansluit bij de UMC Utrecht branding en die mede dankzij de dynamische content bezoekers informeert, maar vooral ook inspireert. De veelzijdigheid van deze ‘essentiële’ top-werkgever komt goed naar voren en er is vooral zorg besteed aan de verschillende en optimale candidate journey’s.

Bekijk de case
BEKIJK MEER PROJECTEN

Ook geïnteresseerd in een super-toffe-vette Recruitment Website? Neem contact op met Ramses.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram