Hunkemöller kiest F&H om internationaal recruitmentplatform te bouwen

De nieuwe recruitmentsite van Hunkemöller gaat ontworpen worden door Floyd & Hamilton. Het nieuwe platform wordt in eerste instantie gelanceerd in 13 landen en in 9 talen. Het is de bedoeling dat Hunkemöller het platform in het eerste kwartaal van 2019 introduceert. De internationale lingerieketen heeft behoefte aan een nieuwe werkenbij-website die de kandidaatervaring op een innovatieve manier optimaliseert. De sollicitant moet via het platform eenvoudig en snel bij de best passende vacature terechtkomen, zo is de bedoeling.

Wat zorgt ervoor dat een kandidaat voor jou kiest?

Het nieuwe platform begeleidt de kandidaat in de zoektocht naar een baan door hem of haar onder meer te wijzen op vacatures in de eigen omgeving en door gerelateerde vacatures te tonen, vertelt Floyd & Hamilton-ceo Ramses Serno. “Ik vind het erg mooi dat een ambitieuze omnichannel-partij als Hunkemöller ons deze opdracht toevertrouwt. Op dit moment is er veel vraag naar goede
oplossingen op het gebied van recruitment en employer branding. Wat zorgt ervoor dat een kandidaat voor jou kiest? Ook met Hunkemöller gaan we op zoek naar die doorslaggevende factor. We gaan samen aan de slag om hun werkgeversmerk sterk te positioneren op de arbeidsmarkt.”

‘Samen de beste candidate experience realiseren'

Suzanne Jansonius, Global Recruitment & Talent Manager van Hunkemöller: “We hebben voor Floyd & Hamilton gekozen omdat zij veel ervaring hebben met internationale retailers. Ze hebben ook veel recruitmentkennis in huis. Daarnaast hebben zij de afgelopen jaren een divers pallet aan nieuwe recruitmentsites gelanceerd, met
innovatieve oplossingen. Ze zijn vanaf het begin van het traject open en transparant geweest naar ons toe. We gaan op dezelfde manier verder om samen de beste candidate experience te realiseren.”

Ons Laatste werk

Eneco

Eneco laat zien hoe een optimale vacaturepagina eruit moet zien doordat deze iedere keer weer uniek is. Geholpen door het inzetten van een slim CMS, die op basis van dynamische vacature data, de content op de vacaturepagina verrijkt. Zo ontstaat een unieke vacaturepagina, die daadwerkelijk gericht is op de specifieke persona die gezocht wordt.

Bekijk de case
WE Fashion

Een website die naadloos aansluit bij de WE Fashion branding mede dankzij de dynamische en goed gestylde beelden. Ook de Dynamic Chat, sneller en makkelijker solliciteren, zorgt voor een optimale candidate journey.

Bekijk de case
Hunkemöller

Alles op de global recruitmentsite, maar ook op de 13 landen websites, draait om verleiding, inspiratie en conversie. Drie belangrijke optimalisaties dragen continu bij aan de candidate experience.

Bekijk de case
BEKIJK MEER PROJECTEN

Ook geïnteresseerd in een super-toffe-vette Recruitment Website? Neem contact op met Ramses.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram