WE Fashion

Floyd & Hamilton is al langer samenwerkingspartner van WE Fashion en bouwde al eerder de recruitmensite om de employer branding campagne You work for we, we work for you! online goed te ondersteunen. Nieuw is de inrichting van de website en met name de chatnavigatie waardoor het sollicitatieproces nog kandidaat-vriendelijker kan verlopen. De kandidaat is sneller in staat een passende vacature te vinden en eenvoudiger te solliciteren.

Merkbeleving

WE Fashion wil zich als werkgever vooral tonen als een organisatie die investeert in het ontwikkelen/opleiden van medewerkers en de campagne You work for we, we work for you! wordt ondersteund door persoonlijke beelden en aansprekende, informatieve content. Het design sluit naadloos aan bij de WE Fashion branding mede dankzij de dynamische en goed gestylde beelden.

Chatnavigatie

Om langdurige navigatie op de website te voorkomen en de bezoeker snel naar de gewenste vacature content te kunnen verwijzen, is er gekozen voor een conversie gerichte chatnavigatie (dus geen chatbot). Hierbij klikt de kandidaat met behulp van de virtuele recruiter (die overigens ook bestaat in de reële wereld) in slechts enkele keuzes naar de juiste vacature of informatie. Dankzij de chatnavigatie kan je de sollicitant door een vooraf bepaald pad laten lopen maar wel op basis van eigen keuzes van de sollicitant. Dus alles voor een optimale candidate journey maar ook voor een optimale conversie.

Resultaat chatnavigatie

Sollicitant kan sneller en makkelijker solliciteren
5% conversiestijging (2020 t.o.v. 2019)
Stijging kwaliteit sollicitanten

Expertises

Tech
Concepting
Design
UX
Stories

Ons Laatste werk

Aviko

Alles op de global recruitmentsite, maar ook op de 7 landen websites, draait om inspiratie en conversie. Het slimme CMS Content Composer zorgt ervoor dat de verschillende landingspagina’s (vacaturedetailpagina, vakgebieden en onze verhalen) leiden tot logische candidate journeys en soepele conversies.

Bekijk de case
NS

De Nederlandse Spoorwegen staan al jaren bekend om hun goede employer branding en hun uitgekiende recruitmentstrategie. Ook hun recruitmentwebsite werd al veel geprezen, maar toch zijn ze niet stil blijven zitten. Er is weer een nieuw én sterk verbeterd recruitmentplatform ontwikkeld, maar nu nog even geduld: binnenkort live!

#SoonToCome
UMC Utrecht

Een website die naadloos aansluit bij de UMC Utrecht branding en die mede dankzij de dynamische content bezoekers informeert, maar vooral ook inspireert. De veelzijdigheid van deze ‘essentiële’ top-werkgever komt goed naar voren en er is vooral zorg besteed aan de verschillende en optimale candidate journey’s.

Bekijk de case
BEKIJK MEER PROJECTEN

Ook geïnteresseerd in een super-toffe-vette Recruitment Website? Neem contact op met Ramses.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram