CBR

Een aantrekkelijk werkgeversmerk & beeld creëren naar potentiele kandidaten toe. Gericht werven, snel en slim werven doordat de site een duidelijker karakter heeft. Meer aandacht voor de verschillende kennisgebieden binnen de organisatie (CBR-breed laten zien welke functies / werkgebieden er zijn; meer zijn dan een rijexamenorganisatie). Meer gebruik van infographics en beeld (foto & video). Collega's die over hun werk vertellen. De boodschap moet uitstralen wat voor een werkgever CBR is. Ook moet de nieuwe website een efficiënter en effectiever wervingsproces bewerkstelligen: niet de kwantiteit van de sollicitanten, maar wel de kwaliteit (diegenen die bij CBR passen).

Producten

ATS integratie
Recruitmentwebsite

Expertises

Concepting
Design
UX
Stories

Ons Laatste werk

Eneco

Eneco laat zien hoe een optimale vacaturepagina eruit moet zien doordat deze iedere keer weer uniek is. Geholpen door het inzetten van een slim CMS, die op basis van dynamische vacature data, de content op de vacaturepagina verrijkt. Zo ontstaat een unieke vacaturepagina, die daadwerkelijk gericht is op de specifieke persona die gezocht wordt.

Bekijk de case
WE Fashion

Een website die naadloos aansluit bij de WE Fashion branding mede dankzij de dynamische en goed gestylde beelden. Ook de Dynamic Chat, sneller en makkelijker solliciteren, zorgt voor een optimale candidate journey.

Bekijk de case
Hunkemöller

Alles op de global recruitmentsite, maar ook op de 13 landen websites, draait om verleiding, inspiratie en conversie. Drie belangrijke optimalisaties dragen continu bij aan de candidate experience.

Bekijk de case
BEKIJK MEER PROJECTEN

Ook geïnteresseerd in een super-toffe-vette Recruitment Website? Neem contact op met Ramses.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram