CBR

Een aantrekkelijk werkgeversmerk & beeld creëren naar potentiele kandidaten toe. Gericht werven, snel en slim werven doordat de site een duidelijker karakter heeft. Meer aandacht voor de verschillende kennisgebieden binnen de organisatie (CBR-breed laten zien welke functies / werkgebieden er zijn; meer zijn dan een rijexamenorganisatie). Meer gebruik van infographics en beeld (foto & video). Collega's die over hun werk vertellen. De boodschap moet uitstralen wat voor een werkgever CBR is. Ook moet de nieuwe website een efficiënter en effectiever wervingsproces bewerkstelligen: niet de kwantiteit van de sollicitanten, maar wel de kwaliteit (diegenen die bij CBR passen).

Producten

ATS integratie
Recruitmentwebsite

Expertises

Concepting
Design
UX
Stories

Ons Laatste werk

Eneco

Eneco heeft aan Floyd & Hamilton gevraagd om een recruitmentsite te ontwikkelen, te bouwen en te onderhouden die goed weergeeft wat Eneco heeft te bieden als werkgever en inspireert en informeert.

Bekijk de case
WeFashion

Een website die naadloos aansluit bij de WE Fashion branding mede dankzij de dynamische en goed gestylde beelden.

Bekijk de case
Hunkemöller

Veel beeld ter inspiratie, veel mogelijkheden tot interactie (bijvoorbeeld door middel van nog te lanceren Dynamic Chat functie) en ruime informatie over het aanbod van Hunkemöller

Bekijk de case
BEKIJK MEER PROJECTEN

Ook geïnteresseerd in een super-toffe-vette Recruitment Website? Neem contact op met Ramses.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram